CEL

Edukacja w zakresie wykorzystania przez firmę i pracowników potencjału platformy LinkedIn.

Zachęcenie pracowników do założenia konta, polubienia profilu pracodawcy oraz aktywnego korzystania z platformy w aplikacji desktopowej i mobilnej.

ROZWIĄZANIE

Realizacja kampanii promującej portal LinkedIn wśród pracowników firmy przy wykorzystaniu materiałów edukacyjno-informacyjnych. Podstawowym narzędziem komunikacji był film instruktażowy o zakładaniu konta krok po kroku. Dodatkowo przygotowano materiał wideo zachęcający do polubienia profilu. Filmy publikowane były w kanałach digitalowych wewnętrznej komunikacji, a w offline wykorzystano komunikację ambientową przenoszącą charakterystyczne motywy i grafiki portalu LinkedIn do przestrzeni biurowej.

EFEKT

Wzrost liczby obserwatorów z poziomu 903 do 1139 osób (z czego 121 to pracownicy Volkswagen Financial Services).

Przekazywanie wiedzy nie musi być skomplikowane! Strzałem w dziesiątkę okazała się animacja zachęcająca do polubienia profilu VWFS na LinkedIn, która była wyświetlana na ekranach telewizorów w kuchniach pracowniczych we wszystkich biurach w Polsce.

Pracownicy VWFS zostali zachęceni do założenia konta na LinkedIn dzięki czytelnej instrukcji zawartej w przyjaznej animacji.

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą