CEL

Chcieliśmy zwiększyć świadomość poznaniaków odnośnie wyborów do rad osiedli. Zachęcić ich do zgłaszania swoich kandydatur, ale przede wszystkim do głosowania.

ROZWIĄZANIE

Jako insight wykorzystaliśmy poczucie bezradności mieszkańców, którzy myślą, że nic w ich okolicy od nich nie zależy.

Zastosowaliśmy antonim słowa „bezradność”, jakim jest „zaradność”. Poznaniacy w wyborach mieli postawić na zaradność, przeciwstawiając ją bezradności.

EFEKT

  • Zwiększyliśmy liczbę kandydatów na radnych (1,84 kandydata na mandat).
  • Odnotowaliśmy wzrost frekwencji wyborczej o 28% w stosunku do poprzednich wyborów.

ELEMENTY KOMUNIKACJI

DIGITAL KREACJA MATERIAŁY BTL OUTDOOR SOCIAL MEDIA PR
URZĄD MIASTA POZNANIA

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą