CEL

Chcieliśmy zwiększyć odwiedzalność centrum Posnania oraz obroty najemców (biorąc pod uwagę ten sam okres w poprzednim roku). Zależało nam także na zbudowaniu wizerunku Posnanii jako lifestylowego centrum z największym wyborem marek i ofert wyprzedażowych w Poznaniu.

ROZWIĄZANIE

Zorganizowaliśmy unikalny, trwający miesiąc event Shopping Cardio Challenge, wykorzystując fakt, że Posnania oferuje największy wybór wyprzedażowych okazji w mieście. Połączyliśmy go z trendem noworocznych postanowień związanych z odchudzaniem, dbaniem o kondycję i formę. W weekendy klienci Posnanii spalali kalorie dla Fundacji Drużyna Szpiku z udziałem ambasadorów, m.in.: Szymona Ziółkowskiego, młodych piłkarzy Lecha czy Bartka Bosackiego. W wielkim finale odbył się trening z Fit Lovers – najbardziej wpływowymi w tym czasie influencerami.

EFEKT

  • Zwiększyliśmy odwiedzalność centrum Posnania o 15,15%.
  • Zwiększyliśmy obroty najemców Posnanii o 15,53%.
  • Video promujące akcję miało rekordową oglądalność w kanałach własnych (Facebook, Youtube) – 500 000 wyświetleń.
  • Wsparliśmy Fundację Drużyna Szpiku.
  • Sprawiliśmy, że klienci centrum spalili miliony kalorii.

ELEMENTY KOMUNIKACJI

KREACJA DIGITAL INFLUENCE MARKETING CSR
POSNANIA

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą