CEL

Koncepcja komunikacji marki na dynamicznie rosnącym rynku.

ROZWIĄZANIE

Wyjście poza utarty schemat opowiadania historii o damsko-męskich relacjach.

EFEKTY

  • Zbudowanie w ciągu roku, dzięki koncepcji Agencji i działaniom mediowym Klienta, świadomości od zera do poziomu porównywalnego z najgroźniejszymi konkurentami.

BARIERY

  • Silna aktywność mediowa liderów rynku.
  • Brak świadomości w grupie docelowej, że skuteczny lek na potencję można dostać bez recepty.
  • Aktywność suplementów diety, które tworzą dodatkowy clutter.

ELEMENTY KOMUNIKACJI

TV PRINT
MENSIL

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

+48 605 318 730

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą