CEL

Zwiększenie świadomości marki Martes Sport jako największej, dostępnej polskiej sieci sklepów sportowych, posiadających w swojej ofercie produkty marki Adidas.

ROZWIĄZANIE

Opracowanie koncepcji kreatywnej, mechanizmu oraz całościowa realizacja konkursu Martes Klasa skierowanego do szkół podstawowych, ponadgimnazjalnych i szkółek piłkarskich. Zaangażowanie różnych grup odbiorców w celu zwiększenia świadomości marki. Wykorzystanie nowoczesnych form komunikacji od digitalu, kanałów SM, w tym również TikToka, poprzez współpracę z influencerami w tym półfinalistą Mam Talent Łukaszem Chwiedukiem.

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą