
CEL
Wzmacnianie wizerunku marki HEBE w zakresie najlepszego doświadczenia zakupowego oraz najszerszej oferty kategorii beauty dla każdej kobiety bez względu na wiek
ROZWIĄZANIE
Kontynuacja komunikacji w oparciu o platformę „Jestem w HEBE” – wykorzystanie bohaterek: matki i córki, w sytuacjach codziennych i zakupowych, ale zawsze w aspekcie bliskości HEBE – marki odpowiadającej na każdą potrzebę w kategorii beauty zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online. Powstała cała seria scen produktowych powiązanych z okazjami, takimi jak: Black Week, wyprzedaże, specjalna świąteczna oferta oraz sprzedaż online, które uzupełniają i puentują scenariusze fabularne wykorzystywane podczas emisji kampanii wizerunkowej
EFEKTY
Stały wzrost zainteresowania ofertą marki – na podstawie Google Trends ostatni kwartał roku 2019 przynosi najwyższy poziom wyszukiwania marki Hebe w Google (jest to pośredni dowód na to, że marka cały czas się umacnia)
Pozytywne doświadczenia zakupowe bez cienia wątpliwości – reklama telewizyjna z okazji Dnia Kobiet 2020
Wybór prezentów dla najbliższych nie był jeszcze tak prosty! Promocja katalogu świątecznego 2019 HEBE w formie telewizyjnego spotu reklamowego
Black Week w HEBE, czyli najlepsze doświadczenie zakupowe w najlepszych cenach. Kanał ATL