CEL

  • Zbudowanie wizerunku marki bliskiej odbiorcom – by była postrzegana jako ulubiona w kategorii.
  • Zwiększenie wolumenu sprzedaży serów Hochland w czasie trwania promocji.
  • Zwiększenie penetracji rynku i częstotliwości zakupów.

ROZWIĄZANIE

  • Zorganizowaliśmy loterię promocyjną pod hasłem: „To jest pyszne od 25 lat”.
  • Odszukaliśmy dorosłych już bohaterów cyklu reklamowego marki z przeszłości pt. „Szkolni Przyjaciele”, którzy wzięli udział w jubileuszowym spocie.
  • W mechanizmie zastosowaliśmy tzw. bramki czasowe – nagrody instant win. Na koniec loterii losowaliśmy nagrody główne – 5 Jeepów Renegade.
  • Zrezygnowaliśmy z konieczności posiadania paragonów, co znacznie zwiększyło liczbę uczestników loterii.

EFEKT

  • Dzięki kampanii znacznie wzrosła sprzedaż serów Hochland objętych promocją.
  • Nastąpił wzrost wartościowy ex-factory marzec 2019 vs marzec 2018: +8%.
  • Osiągnęliśmy wzrost świadomości i zaufania do marki, wzrosło też postrzeganie marki jako eksperta w kategorii sera, a także jako marki, której produkty są najpyszniejsze.

ELEMENTY KOMUNIKACJI

TV RADIO PRINT OUTDOOR KINO POS DIGITAL OWNED MEDIA
HOCHLAND urodzinowa loteria

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą