CEL

Zmiana postrzegania marki HEBE, która daje najlepsze doświadczenie zakupowe (jakość obsługi, atmosfera, szerokość i różnorodność oferty, promocje, ceny).

ROZWIĄZANIE

  • Stworzenie platformy komunikacyjnej „Jestem w Hebe”, wykorzystującej charakterystyczny motyw muzyczny „Cheek to cheek” z refrenem „I’m in heaven”;
  • Bohaterki historii: matka i córka przedstawione są w realnej przestrzeni sklepu podczas zakupów, które sprawiają im wyraźną radość i satysfakcję.
  • Łatwość adaptacji „story” na potrzeby komunikacyjne kolejnych działań umacniających wizerunek marki.

EFEKT

  • Wzrost wskaźnika znajomości reklamy już od pierwszych tygodni kampanii.
  • Koncept kreatywny wybija się z clutteru (badania własne).

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą