CZYM ZAJMUJE SIĘ U NAS STRATEG?

  • Analizuje briefy klientów i przygotowuje debriefingi
  • Analizuje rynek, konkurencję, korzysta z raportów, badań i danych wewnętrznych
  • Przygotowuje i uczestniczy w badaniach zlecanych przez klientów
  • Wytycza kierunki strategiczne na podstawie zebranych danych, zidentyfikowanych potrzeb i obranych przez klientów celów
  • Rozpoczyna i zamyka prezentacje przetargowe (pierwszy i ostatni slajd)
  • Wspiera proces kreatywny i odpowiada za realizację celów komunikacyjnych (odpowiada na pytanie: „czy to ma sens?”
  • Planuje duże kampanie i małe aktywacje dla stałych, jak i nowych klientów (od całorocznej kampanii dla dużej marki, która korzysta z kilku kanałów i kilkudziesięciu touchpointów, przez założenia i estymacje loterii, po zaplanowanie eventu i jego komunikacji)
  • Przedstawia strategiczne założenia planowanych działań na spotkaniach z klientem
  • Prowadzi i uczestniczy w warsztatach z klientem oraz warsztatach wewnętrznych
  • Przygotowuje rekomendacje strategiczne dla klientów oraz dla zespołu
  • Przygotowuje podsumowania, raporty i zgłoszenia konkursowe

CO OFERUJEMY W ZAMIAN?

  • Korzystne warunki zatrudnienia
  • Bardzo dużą samodzielność w ramach wykonywanych zadań
  • Duży wpływ na kształt realizowanych projektów
  • Pracę dla największych marek (branże: retail, finansowa, FMCG, automotive)
  • Rozwój poprzez wykorzystywanie ciekawych narzędzi marketingowych we wdrażaniu nowatorskich projektów (np. power category managment, marketing automation)
  • Uczestniczenie w szkoleniach, konferencjach i eventach branżowych
  • Niepowtarzalną atmosferę w agencji (a w szczególności w Dziale Strategii)

OSOBA, KTÓREJ SZUKAMY…

  • Umie rozwiązywać problemy (silny: can-do attitude)
  • Pracowała w agencji reklamowej lub dziale marketingu min. 4 lata
  • W tym jako strateg (realizowała zadania podobne do wyżej wskazanych) przez min. 2 lata
  • Potrafi argumentować, wypowiadać swoje myśli oraz aktywnie słuchać innych
  • Łączy umiejętność wyciągania wniosków na podstawie analiz z marketingową intuicją
  • Potrafi przygotować atrakcyjną prezentację po polsku lub angielsku, a następnie przekonywająco ją przedstawić
  • W stopniu zaawansowanym opanowała MS Office, nie boi się również innych narzędzi, takich jak: SentiOne, Brand24, SoTrender, Google Analytics, Hot Jar itp.)
  • Zna i stosuje pojęcia marketingowe, takie jak: customer journey, konwersja, segmentacja, single minded proposition, ambush marketing, brand mantra, GRP
  • Ma doświadczenie w takich branżach, jak automotive czy retail


MYŚLISZ, ŻE PASUJESZ DO NAS, ALE TYLKO W 85%? APLIKUJ KONIECZNIE, COŚ WYMYŚLIMY.
Wyślij swoje CV na adres:
rekrutacja@vip.com.pl


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez V&P Sp. z o.o. S.K.A. z siedzibą w Poznaniu (60-247) przy ul. Nehringa 10, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

Informujemy, że Administratorem danych jest V&P Sp. z o.o. S.K.A. z siedzibą w Poznaniu (60-247) przy ul. Nehringa 10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji zawarta jest w KLAUZULI REKRUTACYJNEJ.

Interesujące? Aplikuj!

NIE ZNALAZŁEŚ PASUJĄCEJ OFERTY?

ZMIEŃ TO! WYŚLIJ SWOJE CV na rekrutacja@vip.com.pl

Napisz do nas

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą