JAKI BĘDZIE ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW?

  • Analiza briefów klientów i przygotowywanie debriefingów
  • Analiza rynku, konkurencji, korzystanie z raportów, badań i danych wewnętrznych
  • Przygotowywanie i uczestniczenie w badaniach zlecanych przez klientów
  • Wytyczanie kierunków strategicznych na podstawie zebranych danych, zidentyfikowanych potrzeb i obranych przez klientów celów
  • Rozpoczynanie i zamykanie prezentacji przetargowych (pierwszy i ostatni slajd)
  • Wspieranie procesu kreatywnego i odpowiadanie za realizację celów komunikacyjnych (odpowiada na pytanie: „czy to ma sens?”)
  • Planowanie dużych kampanii i małych aktywacji dla stałych, jak i nowych klientów (od całorocznej kampanii dla dużej marki, która korzysta z kilku kanałów i kilkudziesięciu touchpointów, przez założenia i estymacje loterii, po zaplanowanie eventu i jego komunikacji)
  • Przedstawianie strategicznych założeń planowanych działań na spotkaniach z klientem
  • Prowadzenie i uczestniczenie w warsztatach z klientem oraz warsztatach wewnętrznych
  • Przygotowywanie rekomendacji strategicznych dla klientów oraz dla zespołu
  • Przygotowywanie podsumowań, raportów i zgłoszeń konkursowych

 

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Umiejętność rozwiązywania problemów (silny: can-do attitude)
  • Doświadczenie w agencji reklamowej lub dziale marketingu (min. 4 lata) – w tym ok. 2 lata jako strateg (mający doświadczenie w obszarach wskazanych w zakresie obowiązków)
  • Umiejętność argumentacji, wypowiadania swoich myśli oraz aktywnego słuchania innych
  • Łączenie umiejętności wyciągania wniosków na podstawie analiz z marketingową intuicją
  • Umiejętność przygotowywania atrakcyjnych prezentacji po polsku lub angielsku, a następnie przekonywającego ich przedstawienia
  • Znajomość – w stopniu zaawansowanym – MS Office, a także takich narzędzi jak: SentiOne, Brand24, SoTrender, Google Analytics, Hot Jar itp.
  • Znajomość i stosowanie pojęć marketingowych, takich jak: customer journey, konwersja, segmentacja, single minded proposition, ambush marketing, brand mantra, GRP
  • Doświadczenie w takich branżach jak automotive czy retail

 

CO TOBIE OFERUJEMY?

  • Bardzo duża samodzielność w ramach wykonywanych zadań
  • Duży wpływ na kształt realizowanych projektów
  • Rozwój poprzez wykorzystywanie ciekawych narzędzi marketingowych we wdrażaniu nowatorskich projektów (np. power category managment, marketing automation)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dowolna forma zatrudnienia
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Finansowanie szkoleń, konferencji, warsztatów
  • Codzienne dostawy jedzenia do biura (Le petit, Ślimak)
  • Słodkie poniedziałki
  • Raz w tygodniu świeże owoce


MYŚLISZ, ŻE PASUJESZ DO NAS, ALE TYLKO W 85%?

APLIKUJ KONIECZNIE, COŚ WYMYŚLIMY 😉

Aby wziąć udział w rekrutacji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail zawierającej CV na adres rekrutacja@vip.com.pl

W tytule wiadomości wpisz stanowisko, na które rekrutujesz. W stopce CV zamieść następującą formułę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji zawarta jest w KLAUZULI REKRUTACYJNEJ.

Interesujące? Aplikuj!

NIE ZNALAZŁEŚ PASUJĄCEJ OFERTY?

ZMIEŃ TO! WYŚLIJ SWOJE CV na rekrutacja@vip.com.pl

Napisz do nas

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą