CZYM SIĘ BĘDZIESZ U NAS ZAJMOWAĆ?

  • Analizą briefów klientów i przygotowywaniem debriefingów
  • Analizą rynku, konkurencji, korzystaniem z raportów, badań i danych wewnętrznych
  • Przygotowywaniem i uczestniczeniem w badaniach zlecanych przez klientów
  • Wytyczaniem kierunków strategicznych na podstawie zebranych danych, zidentyfikowanych potrzeb i obranych przez klientów celów
  • Rozpoczynaniem i zamykaniem prezentacji przetargowych (pierwszy i ostatni slajd)
  • Wspieraniem procesu kreatywnego i odpowiadaniem za realizację celów komunikacyjnych (odpowiada na pytanie: „czy to ma sens?”)
  • Planowaniem dużych kampanii i małych aktywacji dla stałych, jak i nowych klientów (od całorocznej kampanii dla dużej marki, która korzysta z kilku kanałów i kilkudziesięciu touchpointów, przez założenia i estymacje loterii, po zaplanowanie eventu i jego komunikacji)
  • Przedstawianiem strategicznych założeń planowanych działań na spotkaniach z klientem
  • Prowadzeniem warsztatów z klientem oraz warsztatów wewnętrznych
  • Przygotowywaniem rekomendacji strategicznych dla klientów oraz dla zespołu
  • Przygotowywaniem podsumowań, raportów i zgłoszeń konkursowych

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Umiejętności rozwiązywania problemów (silny: can-do attitude)
  • Doświadczenia w agencji reklamowej lub dziale marketingu (min. 4 lata) – w tym ok. 2 lata jako strateg (mający doświadczenie w obszarach wskazanych w zakresie obowiązków)
  • Umiejętności argumentacji, wypowiadania swoich myśli oraz aktywnego słuchania innych
  • Łączenia umiejętności wyciągania wniosków na podstawie analiz z marketingową intuicją
  • Umiejętności przygotowywania atrakcyjnych prezentacji po polsku lub angielsku, a następnie przekonywającego ich przedstawienia
  • Znajomości – w stopniu zaawansowanym – MS Office, a także takich narzędzi jak: SentiOne, Brand24, SoTrender, Google Analytics, Hot Jar itp.
  • Znajomości i stosowania pojęć marketingowych, takich jak: customer journey, konwersja, segmentacja, single minded proposition, ambush marketing, brand mantra, GRP
  • Doświadczenia w takich branżach jak automotive czy retail

CO TOBIE OFERUJEMY?

  • Bycie częścią Zespołu profesjonalistów z wizją, którzy rozwijają i tworzą unikalne środowisko pełne kreatywności, pasji i humoru. Zespołu w którym panuje świetna atmosfera!
  • Pracę zdalną (obecnie w 100%, w przyszłości w modelu hybrydowym, zakładającym home office w około 50% czasu pracy)
  • Realny wpływ na sposób wykonywania zadań i procesów w firmie
  • Pracę przy projektach dużych polskich i zagranicznych firm
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dowolną formę zatrudnienia
  • Ubezpieczenie grupowe


MYŚLISZ, ŻE PASUJESZ DO NAS, ALE TYLKO W 85%?

APLIKUJ KONIECZNIE, COŚ WYMYŚLIMY 😉

Aby wziąć udział w rekrutacji, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail zawierającej CV na adres rekrutacja@vip.com.pl

W tytule wiadomości wpisz stanowisko, na które rekrutujesz. W stopce CV zamieść następującą formułę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Pełna informacja dotycząca przetwarzania Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji zawarta jest w KLAUZULI REKRUTACYJNEJ.

Interesujące? Aplikuj!

NIE ZNALAZŁEŚ PASUJĄCEJ OFERTY?

ZMIEŃ TO! WYŚLIJ SWOJE CV na rekrutacja@vip.com.pl

Napisz do nas

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą