Twój zakres obowiązków
- Samodzielne opracowywanie i wdrażanie nowych raportów lub edycja istniejących przy użyciu narzędzia Power BI
- Przygotowywanie złożonych analiz, przedstawianie wniosków i rekomendacja wypracowanych rozwiązań
- Optymalizacja i automatyzacja procesów i narzędzi do analizy oraz raportowania
- Tworzenie modeli danych pozwalających na integrację z zewnętrznych systemów
Kogo szukamy?
- Masz umiejętności analitycznego myślenia, analizowania hipotez marketingowych i sprzedażowych?
- Posiadasz minimum 2 lat doświadczenia w analityce danych i wykorzystaniu narzędzi raportowych?
- Dobrze znasz systemy BI np. Power BI, Tableau?
- Jesteś odpowiedzialny, skrupulatny, przykładasz się do detali?
- Twój poziom znajomości Excel jest zaawansowany?
Mile widziane
- Znajomość języka programowania Python lub R
- Znajomość SQL
- Wiedza i zainteresowania zagadnieniami z zakresu digital marketingu w kontekście analizy wyników
- Znajomość programów Marketing Automation – Sales Force (Pardot, Marketing Cloud) lub chęć nauki
Co oferujemy?
- Pracę dla międzynarodowych klientów w jednej z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce
- Pracę w zespole profesjonalistów z wizją, którzy rozwijają i tworzą unikalne kreatywne środowisko pełne pasji i humoru. W zespole, w którym panuje świetna atmosfera!
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w modelu hybrydowym
- Dowolną formę zatrudnienia
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną