DUŻY BEN

W NOWEJ SZACIE

Duży Ben to format nowoczesnego specjalistycznego marketu z alkoholem stworzony od podstaw w roku 2016 przez Grupę Eurocash. Po dwóch latach od wprowadzenia projektu i zebraniu pierwszych doświadczeń rynkowych właściciel marki podjął decyzję o rebrandingu marketów Duży Ben. Zadanie to powierzono naszej agencji. V&P odpowiada za całokształt prac strategicznych i kreatywnych. W ramach współpracy powstała także strategia pozycjonowanie, brandbook i nowe logo sieci, które sukcesywnie wprowadzane jest do nowych placówek sieci.

Koncepcja sklepów łączy szeroki asortyment napojów alkoholowych w atrakcyjnej cenie z wiedzą wyspecjalizowanych sprzedawców. Model wykorzystuje zasadę „one-stop-shop” pozwalającą na zrobienie zakupów w jednym miejscu na różne okazje, od wieczornego wyjścia z przyjaciółmi po imprezy rodzinne czy spotkania z przyjaciółmi.

Działania komunikacyjne marki prowadzone przez zespół V&P mają na celu budowanie świadomości i wizerunku nowego formatu sieci sklepów alkoholowych, przy jednoczesnym dbaniu o wzrost poziomów konwersji realizujących cele sprzedażowe. To kolejny projekt w portfolio agencji realizowany w modelu Marketingu Konwersji 360°. Strategia rebrandingowa powstała w oparciu o wyniki badań realizowanych przez Instytut Badawczy Maison & Partners, jak również w oparciu o dane własne Grupy Eurocash.

W ramach działań wspierających sieć Duży Ben odpowiadamy także za bieżącą komunikację offline i online marki oraz koncepcję i koordynację wydarzeń związanych z otwarciem nowych marketów takie jak: akcje ambientowe i konkursy dla klientów sklepów.

Celem wszystkich prowadzonych działań jest stworzenie wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które odpowiada na potrzeby zmieniających się potrzeb i zachowań zakupowych klientów.

POROZMAWIAJMY O KONWERSJI

Katarzyna Radecka k.radecka@vip.com.pl
Biuro agencja@vip.com.pl

ul. Nehringa 10, 60-247 Poznań

+48 605 318 730

61 866 26 63

ul. Emilii Plater 28, 00-688 Warszawa

Jesteśmy grupą